Jednostavno Planner! Alat za organizaciju timova, kreiranje planova, dodeljivanje zadataka, definisanje rokova, deljenje sadržaja i automatska obaveštavanja. Nastao sa ciljem da se projektnim timovima obezbedi jednostavno i brzo rešenje za kolaboraciju na aktivnostima uz dostupnost sa bilo kog uređaja i sa bilo koje lokacije. Informacije organizovane u formi panela, dinamički grafikoni, integracija sa Office 365 grupama deo su priče u koju lako možete da uplovite kreiranjem novog Planner plana.

Kako se kreira Planner plan?

  1. Pristupite vašem Office 365 nalogu na adresi tasks.office.com
  2. Odaberite opciju New Plan
  3. U okviru prikazane forme unesite podatke u vezi planaplanner_1
  4. Potvrdite na Create Plan
  5. Nakon potvrde prikazuje se naslovna stranic za projekat i prva u nizu forma za upis aktivnosti. Unesite podatke za aktivnostplanner_2
  6. Potvrdite na Add task
  7. Nakon definisanje naziva, roka i odgovorne osobe prikazuje se kartica aktivnbostiplanner_3