Windows.olf fajlovi Pitanja

  • Ne znate da li je ESET koji koristite ostao bez podrške ili je vreme za nadogradnju softvera
  • Lista proizvoda koji imaju i koji su ostali bez podrške
  • ESET “End of Life“ polisa za proizvode namenjene poslovnim korisnicima

SolutionRešenja

Ovaj tekst trebalo bi da pruži sve neophodne informacije ESET poslovnim korisnicima o ESET “End of Life“ polisi. Korisnicima su potrebne jasne i predvidljive smernice koje doprinose efikasnom planiranju IT bezbednosti. Članak je nastao sa idejom da pomogne kompanijama da održe ažurnim svoje bezbednosne proizvode, sprečavajući bilo kakav prekid u kontinuitetu poslovanja. Vođen je najboljom industrijskom praksom, kao i prihvaćenim standardima. Primenjiv je na sve postojeće proizvode i verzije proizvoda.

Prelazak na noviju verziju svakog softvera je izazov, posebno u poslovnom okruženju. Baš iz tog razloga ESET je razvio poslovnu politiku koja svim poslovnim korisnicima omogućava jednogodišnji prelazni period. Za to vreme, proizvodi koji prelaze iz osnovne u limitiranu podršku nastaviće sa redovnim ažuriranjem. Starije verzije koje prelaze u “End of Life“, završnu fazu tokom ovog perioda imaće iste benefite.

Pravila za verzije softvera

U nastavku se nalazi pojašnjenje prikaza verzije softvera, odnosno koja su značenja brojeva unutar samog naziva verzije.

Na primer:

  • Glavna verzija – Prelazak na noviju verziju najčešće uključuje “remont“ proizvoda, promenu u arhitekturi proizvoda, ili otkazivanje podrške za neke ranije verzije operativnog sistema;
  • Podverzija/Servisno izdanje – Kada se ovaj broj povećava on ukazuje na ispravku manjih grešaka i manjih promena ili unapređenja funkcionalnosti u odnosu na prethodnu verziju;
  • Broj verzije/Patch level – Označava potrebna automatska ažuriranja bezbednosti i stabilnosti. Ne vrše se promene u funkcionalnostima.

Životni ciklus ESET softvera

ESET

Svaki ESET proizvod se uklapa u specifičnu upotrebnu fazu životnog ciklusa proizvoda. U svrhu definisanja “End of Life“ polise kompanija ESET odlučila je da kategoriše proizvode u sledeće grupe:

  • Proizvodi u razvoju – Proizvodi u ranoj ili srednjoj fazi životnog ciklusa koji u narednim godinama treba da se razvijaju i prodaju. Ovi proizvodi obavezno prođu kroz fazu “kraja života“ – proceduru za ranije verzije softvera (svaki put kada je nova velika verzija lansirana). Takođe, postoje određene procedure koja dozvoljavaju  produženi period za ograničenu podršku, i to za određene proizvode;
  • Proizvodi na održavanju – Proizvodi koji su u zreloj fazi i ESET ih samo održava. Ne radi se na razvoju dodataka, opcija. Proizvodi/servisi u ovoj fazi su obično u produženoj ograničenoj podršci. Proizvodi na održavanju ne daju garant za kompatibilnost sa unapređenim operativnim sistemima;
  • Proizvodi za ukidanje – Proizvodi koji nisurazvijani ili poboljšani na bilo koji način duži vremenski period, i nemaju ni komercijalni ni strateški smisao. Ovi proizvodi prolaze kroz proceduru unutrašnjeg ukidanja koje rezultuje potpunim krajem života za određeni proizvod.

Nivoi podrške

Ovo su generalni nivoi podrške za ESET softvere i njihove verzije. Za specifične (određene) nivoe podrške za individualne proizvode i verzije proizvoda, pogledajte odlomke u tekstu posvećene njima u kasnije navedenom dokumentu.

  • Puna podrška – U industriji se ova podrška smatra najboljim naporom da se korisnici usluže tako što će se popraviti eventualne greške u radu i pružiti puna funkcionalnost proizvoda. Svi budući operativni sistemi koji budu izbačeni na tržište biće podržani, osim u slučajevima kada postoji velika spoljašnja poteškoća koju nije moguće prevazići trudom u razumnoj granici;
  • Ograničena podrška – Generalno je ograničena na tehničku i razvojnu podršku, koja je dalje ograničena na popravljanje bagova i nema podrške za nove verzije operativnog sistema;
  • “End of Life“ (kraj života) – Na ovom nivou životnog ciklusa ESET softvera, ESET ne pruža nikakvu podršku i ne garantuje da će softver biti funkcionalan. Najviše što u ovoj fazi ova kompanija može da pruži jeste navođenje korisnika na najbolji put za migraciju na poslednju verziju ekvivalentnog softvera.

Više detalja o “Eset End of Life“ polisi pronaći ćete na stranici: [KB3592] Is my ESET product supported? ESET End of Life policy (Business products), kao i detalje o tome koji proizvod pripada kojoj grupi i fazi podrške koju pruža ESET.

Preuzeto sa: https://support.eset.com/en/kb3592-is-my-eset-product-supported-eset-end-of-life-policy-business-products?ref=esf.

(Visited 37 times, 1 visits today)
Podelite na društvenim mrežama ...
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin