Upravljanje Office 365 nalozima predstavlja svakodnevnu stavku u mnogobrojnim zadacima IT administratora.  Znatno unapređene opcije zasnovane na korak-po-korak dijalozima u značajnoj meri olakšava administraciju korisnika, licenci, dostupnih servisa i sl. U ovakva unapređenja se sve više investira, a može se primetiti i da se sve veći akcenat stavlja na mobilne aplikacije koje bi olakšale rad IT stručnjacima.

Cloud servisi pored dinamike koju donose uz kontinuirano prezentovanje novih funkcionalnosti, istovremeno kreiraju i obavezu praćenja statusa servisa i aktivnosti korisnika. Pomenute aktivnosti dodatno su optimizovane objavljivanjem Office 365 Admin aplikacije za mobilne uređaje koja omogućava kontrolu servisa sa Windows, Android ili iOS uređaja.

o365_1

Prilikom pristupa aplikaciji prikazuje se početni „Dashboard“ sa pregledom stavki koje mogu biti bitne jednom administratoru i odnose se na pregled korisnika koji nisu licencirani, status servisa, sistemskih obaveštenja kao i aktivnih zahteva za podršku. Na ovaj način administrator već u prvom koraku može dobiti brz pregled najvažniji podataka o radu Office 365 naloga.

Pregled korisnika dodatno je unapređen poljima za pretragu, filtriranje liste korisnika kao i karticama korisnika sa pregledom svih informacija koje su definisane u korisničkim profilima.

o365_2

Dodatne opcije u okviru mobilnog pregleda pružaju mogućnost za izmenu korisničkih podataka, brisanje naloga, kao i resetovanje pristupnih podataka. Svakako da nalozi koji imaju aktivan DirSync sa lokalnim AD okruženjem neće imati na raspolaganju deo opcija koje se standardno administriraju iz lokalnog Active Directory okruženja.

Posebnu pažnju treba obratiti na mogućnost upravljanja licencama korisnika, na način dodele ili ukidanja raspoloživih licenci aktivnim korisnicima.

Office 365 Admin App prikazuje i opšte informacije koje se odnose na nove funkcionalnosti, izmene servisa i planirane radove obezbeđujući unapred definisana obaveštenja u cilju upoznavanja korisnika sa mogućim problemima ili novim opcijama. Pomenuta obaveštenja svakako predstavljaju prvu adresu za utvrđivanje uzroka za nedostupnost pojedinih servisa zbog čega je ova aplikacija toliko i značajna.  Jedan od noviteta koji će dodatno zainteresovati IT administratore jeste pregled svih podnetih zahteva za Office 365 podršku sa detaljima kao što su uspešnost realizacije zahteva, vreme zahteva i sl.

o365_3

Office 365 Admin aplikacija dostupna je za besplatno preuzimanje u okviru odgovarajućeg marketa aplikacija u zavisnosti od vašeg operativnog sistema.
Verujemo da će Office 365 Admin App u budućim verzijama doneti nova unapređenja koja će svakako biti deo i našeg testiranja Office 365 servisa.

(Visited 45 times, 1 visits today)
Podelite na društvenim mrežama ...
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin