Softverska firma Extreme, koja postoji više od četvrtinu veka na domaćem tržištu, predstavila je svoj novi vizuelni identitet koji je potpisao jedan od naših najcenjenijih grafičkih dizajnera Slavimir Stojanović.

Zašto je baš sada bio pravi trenutak za novi vizuelni identitet firme Extreme?

Novi vizuelni identitet bi, po pravilu, trebalo da ispriča neku novu priču i da definiše promenu ili nadogradnju u komunikaciji s tržištem. Mi smo se, tokom ovih punih 26 godina postojanja, kontinuirano razvijali, beležeći rast kako u broju klijenata i profitabilnosti, tako i u širini portfolija i kvalitetu usluge. Bilo je puno internih promena i ozbiljnih strateških odluka koje su operativno inkrementalno sprovođene. Međutim, vrednosti, duh tima i svest o tome šta mi jesmo i šta radimo ostajali su slični iz godine u godinu. Svakako je u jednom trenutku bilo potrebno napraviti presek i što se vizuelnog identiteta tiče i sagledati koji je uticaj na njega imao dosadašnji protok vremena i naš rast.

Naš novi vizuelni identitet je samo trešnja na šlagu nakon svega onoga što smo uradili i bistro ogledalo onog što trenutno radimo. To je već „naša zaokružena priča“ koju i naši zaposleni i naši klijenti znaju.

Šta je bila suština komunikacije novog vizuelnog identiteta?

Kao i u većini rebrending priča, naš zadatak jeste bio validacija i formalizovanje misije, vizije i vrednosti naše firme, kao i definisanje vizuelnog identiteta koji će predstavljati obećanje Extreme tima svima onima koji zakucaju na extreme.rs. To je bio zaista lakši deo posla jer ceo tim sve to već uveliko živi u svakodnevnom radu i poslovanju.

Slogan Softver na jednom mestu, pod kojim poslujemo više od 25 godina, do sada nikada nije izneverio očekivanja naših klijenata po pitanju odabira i nabavke licenci bilo kog proizvođača i mogu zasigurno reći da smo među prvim asocijacijama na spomen nabavke softverskih licenci. Međutim, već 15 godina naš razvojni tim se nalazi u srcu velikog broja domaćih Sharepoint, CRM, a sada i Power Apps projekata i voleli bismo da znanje i iskustvo ovog tima nađu put do svih onih koji su na putu digitalizacije poslovnog procesa.

Kako izgleda novi dizajn?

Naš novi dizajn sadrži pre svega simbol načinjen od slova X, što je simplifikacija naziva Extreme, a ujedno i veza sa starim logotipom. Bilo nam je bitno da i ta vizuelna veza sa starim logotipom bude čvrsta, mislim da smo u toj nameri i uspeli.

Crveni kvadrat u gornjem desnom uglu je upravo vizuelna metafora ideje naših poslovnih rešenja i naša želja da se tržištu još više približimo kao ponuđači poslovnih rešenja.

Takođe, fokus na razvoj i pronalaženje rešenja za izazove s kojima se suočavaju naši klijenti trebalo bi da se odslikava u skladu simbola i tipografije. Za razliku od našeg starog logotipa koji je bio sačinjen od velikih slova, sada smo se odlučili za mala slova. Ona sugerišu tu neposrednu i humanističku notu koju ima firma Extreme, koja jeste B2B, ali se i te kako svaka komunikacija odvija na nivou čoveka. Extreme ostaje svestan svojih klijenata kojima želi da bude još bliži, ali pre svega ostaje svestan svojih zaposlenih.

Ko je idejni tvorac novog logotipa?

Naš novi logotip i vizuelni identitet potpisao je Slavimir Stojanović Futro, jedan od najcenjenijih grafičkih dizajnera današnjice kako u Srbiji, tako i šire. Naše zadovoljstvo samim procesom i odgovorom na zadatak bilo je izraženo odmah po završetku projekta. No, naš logotip je tehnički bio gotov još prošle godine, dobrih par meseca je odležao u fioci i sada sa sigurnošću mogu da tvrdim da je urađen dobar posao.

Slavimir je vrlo precizno definisao ton komunikacije kroz vizuelni identitet, ostavljajući sve ono što nam je bitno, kao i sve ono što firma Extreme na dnevnom nivou isporučuje svojim klijentima.

Preuzeto sa: https://pcpress.rs/extreme-a-sada-nesto-sasvim-drugacije/

(Visited 29 times, 1 visits today)
Podelite na društvenim mrežama ...
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin