Jednostavno Planner! Alat za organizaciju timova, kreiranje planova, dodeljivanje zadataka, definisanje rokova, deljenje sadržaja i automatska obaveštavanja. Nastao sa ciljem da se projektnim timovima obezbedi jednostavno i brzo rešenje za kolaboraciju na aktivnostima uz dostupnost sa bilo kog uređaja i sa bilo koje lokacije. Informacije organizovane u formi panela, dinamički grafikoni, integracija sa Office 365 grupama deo su priče u koju lako možete da uplovite kreiranjem novog Planner plana.
Kako se kreira Planner plan?
- Pristupite vašem Office 365 nalogu na adresi tasks.office.com
- Odaberite opciju New Plan
- U okviru prikazane forme unesite podatke u vezi plana
- Potvrdite na Create Plan
- Nakon potvrde prikazuje se naslovna stranic za projekat i prva u nizu forma za upis aktivnosti. Unesite podatke za aktivnost
- Potvrdite na Add task
- Nakon definisanje naziva, roka i odgovorne osobe prikazuje se kartica aktivnbosti
(Visited 31 times, 1 visits today)