Kompanija Microsoft se neprestano trudi da unapredi iskustvo korišćenja Microsoft alata kroz nove funkcionalnosti. Sve to u svrhu jednostavnijeg rada s udaljene tačke i povezivanja korisnika Microsoft Teams aplikacije, ali i celog Microsoft 365 paketa, sa bilo koje tačke.

Zanimljiviji, produktivniji i sastanci sa više angažovanja

Kompanija Microsoft je u ovom mesecu najavila mogućnost transkripcije u live-u, anketiranje i dostupnost sažetka sastanka u Microsoft Teams alatu.

Pojednostavljeno anketiranje prisutnih na Microsoft Teams sastanku

Pristup anketiranju je proširen, tako da učesnici koji su spoljni gosti ili su se sastanku pridružili putem mobilne aplikacije imaju isto iskustvo kao i svi ostali članovi. Izlagači i organizatori sastanka uskoro će moći da pokrenu nove vrste anketa – tekstualne i pitanja sa više ponuđenih odgovora, kako bi uspešnije mogli da dođu do mišljenja učesnika, ali i kako bi ih više angažovali. Takođe, dostupni su i inteligentni predlošci anketa, koji umanjuju napor prilikom izrade i sumiranja rezultata ankete, dajući vam mogućnost da vrlo brzo dobijete uvid u angažman prisutnih i brže i jednostavnije prikupite neophodne informacije. Očekuje se da ova funkcionalnost bude dostupna u nekoliko narednih nedelja.

Transkripcija u live-u

Transkripcija u live-u omogućava da učesnici prate i pregledaju razgovore na engleskom, uporedo sa video zapisom ili zvukom u realnom vremenu. Ova funkcionalnost omogući će učešće kako gluhonemim, tako i ljudima sa različitim nivoima poznavanja engleskog jezika. Učesnici koji su se sastanku priključili sa zakašnjenjem moći će da iščitaju ono što je prethodilo njihovom dolasku. I to, pretražujući transkripciju po govorniku. Učesnici će moći da se odluče da ne budu identifikovani u transkriptima sastanka. Da bi omogućili transkripciju u live-u, učesnici će morati da odaberu opciju – Dozvoli transkripciju.

Rezime sastanka

Microsoft Teams imaće mogućnost da obezbedi rezime sa video zapisom sa sastanka, transkriptom, chat-om i fajlovima koji su šerovane unutar chat-a. Sve ovo biće dostupno, na kartici Detalji, svim učesnicima sastanka. Oni koji su zakasnili ili su se kasno priključili sastanku ili jednostavno žele da prođu još jednom kroz sve ono o čemu se diskutovalo moći će retroaktivno da pristupe video zapisu ili transkriptu.

Lakše sarađujte u Excel-u, budite organizovaniji i uštedite vreme na pravljenu prezentacije

Jedna od najtraženijih funkcionalnosti, a vezana za Excel, uskoro će da bude dostupna – mogućnost praćenja promena. Naime, s ovom novom funkcionalnošću moći ćete da vidite ko je, šta, kada i gde promenio u dokumentu, i to zajedno sa prethodnom vrednošću u ćeliji za brzo revidiranje. Spisak promena moći ćete da suzite izborom bilo kog lista, opsega ili ćelije, te da vidite promene isključivo tamo gde vas zanima, uključujući grupne izmene.

Pretvorite Word dokument u PowerPoint prezentaciju u samo nekoliko klikova

Još u aprilu mesecu najavljena je nova funkcionalnost koja bi omogućila da Word dokument brzo i jednostavno izvezete u PowerPoint prezentaciju. Ova funkcija je sada na raspolaganju svim korisnicima, a koristi se AI (veštačkom inteligencijom) – predlaže vam fotografije, ikone, video zapise, teme i fontove za uređivanje postojećeg sadržaja.

Povežite se, organizujte i lakše obavljajte svakodnevne poslove uz nova ažuriranja za Outlook na web-u

U ovom mesecu kompanija Microsoft je najavila ispravke za Outlook za web, kako bi olakšala navigaciju u Outlooku, ali i pristup omiljenim aplikacijama. Ažuriranja se odnose i na Outlook funkcije – e-poštu, kalendar, kontakte, kao i pružanje lakšeg pristupa za pokretanje drugih Microsoft 365 aplikacija poput Word-a, Excel-a, PowerPointa-, Yammer-a i Bookings-a, odnosno svih aplikacija sa leve strane Outlook-a.

Prezentaciju ćete moći da započnete proverom mejla i klikom na PowerPoint aplikaciju. U narednih nekoliko meseci i ova ispravka za Outlook za Windows će biti dostupna onim koji budu želeli da je isprobaju.

Kategorizuj slične zadatke sa više oznaka koje mogu da se uređuju

Oznake (labels) su brz vizuelni način za kategorizaciju sličnih zadataka u planeru i zadataka u timovima (Teams). Trenutno oznake možete da koristite da biste označili zadatke sa istim zahtevima za dovršenje, zavisnostima ili problemima, a zatim da filtrirate i skidate nalepnicu sve dok zadaci ne budu završeni. No, korisnici Microsoft Teams-a sugerisali su kako im je potrebno više opcija za oznake, pa je kompanija Microsoft odlučila da ponudi veći broj oznaka. Pre je na raspolaganju bilo njih 6, a sada je dostupno čak dvadesetpet.

Preuzeto sa: https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/blog/2021/04/29/view-live-transcripts-in-microsoft-teams-meetings-track-excel-changes-and-increase-hybrid-work-security-heres-whats-new-to-microsoft-365/?ocid=usoc_TWITTER_M365_spl100002068551907 .

(Visited 87 times, 1 visits today)
Podelite na društvenim mrežama ...
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin