Elektronski potpis stigao je iz budućnosti! Odavno! Dok su neki oklevali, drugi su se odmah prihvatili novog rešenja i spoznali sve benefite ovog digitalnog dostignuća! Strah od novog je razumljiv, naročito kada je u pitanju biznis od koga živite, no jedno treba da imate na umu – odavno smo zagazili u budućnost, digitalizacija je naša stvarnost, a poslovi moraju da se obavljaju mnogo brže nego pre. Elektronski potpis testirano je i sigurno rešenje, a u nastavku teksta nalazi se jedan opšti prikaz i “pokaz” da se zaista radi o dve gore navedene činjenice.

Još davne 2011. godine, u julu mesecu, Adobe Systems najavio je kupovinu EchoSign kompanije koja je postala baza za proizvodnju Adobe Sign-a. Istraživanja, koja je Adobe obavio pre same odluke o kupovini i proizvodnji softvera za e-potpis, verovatno su pokazali da je za njim potreba, ali i potražnja velika. Najpre se, još u decembru mesecu iste godine, pojavila aplikacija za mobilne telefona, a 2016. godine softver Adobe Sign predstavljen je javnosti kao alat za zahtevanje, prijem i slanje elektronskog potpisa.

Testirano i sigurno rešenje

Elektronski potpis je u gotovo svim industrijalizovanim zemljama postao pravno obavezujući, dok manje razvijene zemlje počinju da usvajaju zakon o istom. Što će reći, da ćemo uskoro da se koristimo e-potpisom istom onom rutinom kojom svakodnevno izgovaramo “dobar dan”.

SAD su još 2000. godine uspostavile Zakon o elektronskom potpisu u globalnoj i nacionalnoj trgovini, dok je u Evropskoj uniji isti taj zakon stupio na snagu 2016. godine. Adobe Sign aplikacija već dugo je u upotrebi širom sveta, a visoko je ocenjena na Salesforce AppExchange 2006. Mnoge kompanije Fortune 500 i vladine agencije oslanjaju se na Adobe Sign, i to u potpisivanju desetina miliona dokumenata svake godine.

Elektronski potpis sigurnije je i pouzdanije rešenje za vaš biznis u odnosu na pisani i faksirani potpis. Iskustva zadovoljnih korisnika širom sveta svedoči o brojnim prednostima softvera Adobe Sign, a kao najznačajnija stavka svakako se izdvaja mogućnost upravljanja celokupnim procesom, i to iz mesta – usmeravanje dokumenata, vođenje i odobravanje potpisa, generisanje obaveštenja, pisanja primedbi, ali i čuvanja potpisanih dokumenata u sigurnom okruženju. Pored svega toga, svaki završni dokument biće overen i pečatom.

Istraživanja ukazuju da su ovo osnovne prednosti Adobe Sign alata:

  • Dobijate/dajete potpis za samo nekoliko minuta
  • Radnici lako mogu da zatraže potpis od drugih, ali i da potpisuju dokumente i elektronskim putem prate proces
  • Posao je moguće obavljati sa bilo kog mesta, na bilo kom uređaju
  • Dovoljno je jedan klik na vezu kako biste potpisali dokumenata sa bilo koje lokacije na bilo kom uređaju, u bilo koje vreme
  • Nije potrebno prijavljivanje ili preuzimanje naloga

Adobe Sign okarakterisan je takođe, kao softver koji pruža najviši nivo sigurnosti, dostupnosti i poštovanje zakona.

Kako koristiti Adobe Sign?

Budući da je Adobe Sign još jedna od aplikacija postavljenih “na oblaku” (cloud-based service), možete da joj pristupite i da je koristite putem brauzera ili mobilne aplikacije, i to za slanje, potpisivanje, praćenje i upravljanje procesima potpisa. Adobe Sign, takođe, može da se koristi u drugim aplikacijama. Pojedinačni korisnici mogu slati dokumente na potpis i obavljati druge zadatke dok rade u popularnim aplikacijama za produktivnost poslovanja poput Microsoft Office 365 Word i PowerPoint, kao i Dropbox i Google Drive. Moguće ga je lako implementirati u mrežu softvera koji se najčešće koriste za optimizaciju poslovanja, kao što su Microsoft SharePoint, Dynamics 365, Salesforce itd.

Licencu za softver Adobe Sign možete nabaviti u tri oblika, a više detalja pronaći ćete na: https://extreme.rs/adobe-sign/.

 

(Visited 436 times, 1 visits today)
Podelite na društvenim mrežama ...
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin