…i zašto je PowerApp pravi odgovor na svaki poslovni izazov.
Svako ko se ikada odlučio da implementira poslovnu aplikaciju u svojoj firmi pre same implementacije se mnogo puta zapitao „kako da rešim ovaj problem ili ovaj proces u mom poslovanju?“. Tek kada je napokon presekao i odlučio da implementira poslovni softver otvorilo se još mnogo pitanja kao što su: „Koju program izabrati, ima ih toliko? Ko će to da mi implementira? Da li ću moći sutra lako da promenim proces, da ne mora sve ispočetka? Da li su moji podaci sigurni? I ZAŠTO JE SVE TAKO KOMPLIKOVANO I SKUPO???“.
Glavni junak/junakinja ovog teksta je starija žena, vlasnica firme koja se bavi izdavaštvom. Njoj je veoma bitno da isprati proces izdavanja nove knjige, komunikaciju i interakcije u toku tog procesa, kao i ljude i firme koji u tom procesu učestvuju. Volela bi da se osloni na neko pouzdano svetsko rešenje a ne na jednog programera od kojeg će zavisiti cela aplikacija, ali sa druge strane ne bi želela ni da utroši više novca od onoga što joj je potrebno.
Pošto se odlučila za globalno rešenje počeli su dolaziti prodavci i konsultanti, prezentovali svoja robusna rešenja, prikazivali fancy funkcionalnosti sa još fancy-im nazivima što je veoma zbunjivalo jer u njima nije mogla da prepozna rešenje svog problema. Kada je upitala konsultante da li ta aplikacija može da podrži proces za izdavanje nove knjige, rekli su „Naravno, ova platforma je proširiva i može se prilagoditi svakom procesu“.
Stvar joj sada postaje jasnija, može se napraviti proces koji njoj odgovara! Ali postavlja se pitanje šta se dešava sa svim onim funkcionalnostima koje aplikacija nosi sa sobom a koje njoj ne trebaju, a sigurno joj neće trebati ni u budućnosti?
Zapravo ništa. Nepotrebne funkcionalnosti ostaju u okviru aplikacije, i ona mora da ih plaća jer je neko uložio mnogo vremena u to da ih napravi. Ako je za neku utehu, a nije, konsultanti će sakriti tako da ne smetaju njenim zaposlenima u svakodnevnom radu. Ali zašto mora da ih plaća ako ih ne koristi?
Na veliku žalost velikog broja naših korisnika, kao i onih koji to nikada nisu postali zbog visoke cene aplikacije, do skoro su stvari ovako funkcionisale kod velike većine globalnih rešenja.
Uvidevši nezadovoljstvo korisnika koji moraju da plaćaju ono što ne koriste, Microsoft se odlučuje da sa Dynamics CRM platforme ukloni sve funkcionalnosti koje se odnose na specifične oblasti poslovanja i ostavlja robusnu platformu koja sa sobom nosi samo ono što je potrebno svakome, firme, kontakte i aktivnosti. Takođe ostavlja i druge enterprise funkcionalnosti platforme, kao što je jednostavno izveštavanje, manipulacija podacima, mobilna aplikacija, integracija sa drugim sistemima, automatizaciju, praćenje procesa, i još mnogo mnogo toga. Enterprise platformu čija su proširenja, mogućnosti povezivanja sa drugim sistemima i izveštavanje ograničeni isključivo potrebama klijenta i maštom konsultanata koji će je implementirati. Ovoga puta po ceni od samo 10 dolara po korisniku za pokrivanje jednog poslovnog scenarija!
Naša glavna junakinja je na kraju uspela da dobije ono što joj je potrebno po više nego prihvatljivoj ceni. Uz vrhunsku podršku konsultanata u njenoj firmi je implementiran proces za izdavanje nove knjige, a naša glavna junakinja sada tačno zna ko su učesnici procesa bez obzira da li se radi o firmama ili fizičkim licima, u kom koraku se proces nalazi i koliko dugo tu stoji, ko je odgovoran za sledeći korak, kao i sve ostali što će ovaj proces ubrzati i učiniti transparentnim.
Pozivamo sve koji imaju ovakve i slične izazove u svakodnevnom poslovanju, a plašili su se visokih cena ili su već zbog njih odustali, da isprobaju PowerApp platformu. Zaista je, uz pomoć istinske enterprise platforme, moguće rešiti sve procese i izazove koje oni sa sobom nose, i to za pristojne novce. Sve što vam je potrebno su kvalitetni konsultanti koji će znati kako da najbolje iskoriste PowerApp platformu. Probajte, nećete se pokajati.
Preuzeto sa: https://pcpress.rs/zasto-je-powerapp-dobra-platformai-zasto-je-pravi-odgovor-na-svaki-poslovni-izazov/.